Tuesday, April 7, 2009

majlis.sambutan.maulidur.rasul.09

isnin, 6 mac 2009 ada majlis sambutan maulidur rasul ngn majlis meraikan kakitangan jps kerian yang telah bersara dan bertukar ke tempat lain.. majlis mula jam 11 pg dgn marhaban oleh kumpulan KULAAN.. sedap je dgr.. pastu ada ceramah then majlis penyampaian cenderahati kepada yang diraikan.. bagus jg sesekali buat majlis mcm ni.. leh merapatkan silaturahim.. ada betul??
.

marhaban.. ya marhaban..
petang tu pulak, ms balik dlm 3 km selepas bgn serai nak ke pt buntar, keta tak bergerak.. jem.. ha?? mn mungkin jem.. ni bkn nyer kl.. alamak.. air naik ke? banjir ke? kat sini mmg dah banjir tau.. kat area alor pongsu.. puncanya hujan yg lebat dlm 4-5 hari lepas dan air laut mati.. so, air dari sungai tak leh ngalir ke laut.. ada lbh kurg 45 org yang dipindahkan dan ditempatkan sementara di dewan org ramai di alor pongsu.. tp, rupa-rupanyer, ada accident, so wat u-turn, ikut jalan kg.. jauh la sikit tp dgr cite ada yg sejam kalo nak lepas dr tpt tu..
.

p.s : td g jenguk2 tpt perpindahan tu.. sian je tgk mangsa banjir.. ms tu, ada doktor ngn nirse dr klinik kesihatan alor pongsu wat check up.. sian tol tgk makcik2 tua ni...

2 comments:

hailmi said...

kl lg jem la..

Nur Hareza said...

hailmi-org kl kalo dtg sini mesti suke.. heaven jek tak de jem2 ni.. err.. meh le sini..