Tuesday, April 7, 2009

lunch

pg td xsempat nk bf kat rumah.. since dok kat kerian ni, mmg tak pernah lunch pun.. sebabnye dah kenyang bf kat rumah.. kalo ada pun, mkn biskut je ngn wat air milo.. kekadang kalo tau ada metg kat opis, tak mkn la pg tu.. mls la.. nti banyak kali mkn sgt, berat naik balik.. nak trn nye la susah.. kalo naik tu kejap je tau.. so, disebabkan tak sempat pg td, bw le bekal dr umah.. kiranya utk lunch ler ni.. punye la lapo.. abah ada belikan mi sanggul.. hi3.. ada tak yg tau psl mi sanggul ni.. sedap tau.. nyum3..
.

selamat menjamu selera..

4 comments:

hailmi said...

jgn lupa janji..nnt buatkan tau

nurhareza said...

hailmi-janji mkn tau..

Erin Rashid said...

aku tau mee sanggul
sini pon ada tau
fauzi mmg suke mkn
aku plak kene la rajin buat!

nurhareza said...

erin, xsangka kat sn pun ada ek mi sanggul nih.. ko nih bile ler balik kl?