Tuesday, January 13, 2009

azam.2009

tiba2 rasa nak wat entry pasal azam 2009.. Walaupun hari ni dah 14hb januari, rasanya masih belum terlambat lagi kan..
*losing weight-1st target on my birthday xlama lagi.. Kn capai 55kg and on mySM nye birthday on april, berat kena 52kg.. Kira ok la kan, turun 1kg dlm ms sebulan.. Nak lebih2 pun, wat tensen je kalo tak dapat capai..
*nk kurangkan perangai2 xelok.. Wah.. Yg ni mmg susah, sebb tu gn perkataan "kurangkan" dan bukan "buangkan" (perangai pemarahku ini amatlah dasat sekali)
*nak simpan duit.. alahai, susahnya.. (by ogos 2009, nak ada rm5k plg kurang..)
*nk setelkan utang.. yg ni pun alahai susahnya jugak...
*kalo boleh nak amalkan baca Al-quran.. at least sekali sehari.. by the end of year 2009, harap2 leh abeskan separuh.. (kalo nak khatam lagi bagus kan)
*nak setelkan master yg hampir 2 tahun setengah tetangguh.. Ya Allah.. tolonglah me'rajin'kan diri hamba mu yang agak kemalasan ini.. Amin..
*nak kawin.. what? errrr.. insyaAllah

rasanya tu je azam 2009.. harap2 tercapai la hendaknya..

3 comments:

Erin Rashid said...

aku pon azam nk kuruskan bdn
aduhaaiii..bile la nk kurus
ada tips tak beja?

nurhareza said...

kih2.. aku pun msh dlm tempoh percubaan.. jgn sentuh nasi.. or kurgkan mek karbo..

lily lotus said...

nice layout ;)
semoga berjaya capai azam!