Thursday, March 19, 2009

xbesh vs besh

xbesh..
1st - bengkel fail meja @ Marina Cove, Lumut:makanan hotel tahap gerai makcik2 jek.. hu3.. desrt ada buah jek.. air mango mcm kordial yg 1 liter rm2 tuh..
2nd - result ptk amat2 menghampakan.. apa la nasib.. dah makin xpandai ke ek sejak kija nih..
3rd - dokumen tender xsiap lagi.. huwaaa... bos dah banyak kali tanya.. ni yg susah bila harapkan org buatkan.. nak buat sendiri mmg tak de masa lar.. any advice?
4th - berat dah naik sikit.. ni sume penangan 4 hari bf kat grand continental lar.. even hotel 3 star.. tp bf dia memng superb.. extra, ada puding roti.. nyum3.. tambah lagi bila ada mySM.. mmg mkn tak hingat ler

ada lagi? dah la tu..

besh..
1st - habiskan masa 6 hari with mySM.. tp bila balik sini, mula la tak senang duduk.. hu3
2nd - we all shopping kaw2 punya.. tangkap perfume kenzo yg mmg dah lama diidam2 kan.. pasni nak teringi nak beli perfume apa lak ek..
3rd - abah nak sponsor wat lantai tile dlm bilik tu.. hi3.. berseri2 la bilik tu nanti..
4th - preparation utk majlis april ni hampir 70% complete.. lega..

sekarang pun, kalo leh wat rasa hepi pun bila pk kan pasal majlis april nanti.. kalo x, mmg la tak de mood sesangat2 nih.. bila pk balik kan, banyak sgt la menda nak dibuat utk 2009 ni.. ntah boleh capai ke tak.. dgn nak abeskan masternye lar.. tp, satu habuk pun tak mula lagi.. pas balik kija, mmg la tak de rasa pun nak baca buku.. rasa bila balik je dr opis, nak tgk tv.. baring2 sambil borak2 ngn mySM.. pasrtu tido.. esk pg bangun dgn penyesalan.. tp balik kija sama gak ler peel nyer.. hmmmm... tak leh jadi nih.. kn cari semangat ni.. semangat, oo semangat.. mana la ko ni kan..

5 comments:

hailmi said...

define your POS,do your WBS,do your RPM..then take your action..hi3,br abis P&MP course la katakan..berusahalah ye..

aishah zaharin said...

emi - yang akak tau WBS jek (work breakdown structure) POS ngan RPM tatau.

reza - sukanya dengau pasal majlis april. sure berdebo²

nurhareza said...

hailmi-POS? WBS? RPM? apa tu?? tak kisah ler.. janji kija siap...
kak aishah-xpun.. xde debor pun. xde.. xde la.. (hi3.. ayat nak cover perasaan..)

hailmi said...

kak aishah - 1 markah utk kak aishah

reza - POS (Project Objective Statement)
WBS (Work Breakdown Structure)
RPM (Risk Planning Matrix)
penting la benda2 ni..wpun agak payah utk apply

nurhareza said...

ye ke penting? kite apply ke skrg?