Tuesday, March 31, 2009

the.orient.star.lumut

hye everybody.. Live from the orient star, lumut.. Setel 3 hari berbengkel ttg ISO kat sini.. bengkel ni nak trg kan ada beberapa clause dlm ISO 9001:2008 ni yg ada sedikit pindaan.. act ptg smlm da setel.. so, pg ni sembang2 je ngn hawa, member ms kat utm dl.. Dia br je join jps jan lepas.. Dlm kol 10, break jap, then dgr taklimat dr bhg kualiti, kl then leh balik.. Makan n check out.. Now tgh tgu amphai sbb dia br nak mkn.. Balik ngn amphai je hr ni.. Mls nak suh driver dtg amek.. Jimat duit jabatan kan..

Adei.... Mls nyer nak msk kija.. Agakt nyer kan, dah berapa tinggi dokumen atas meja tu ek...

4 comments:

hailmi said...

blk nnt keje nyer sign doc je la kan..takpe la,dl kat kl asik keje buat surat je..tiap2 hr surat

Izan said...

weh, ko kat lumut ke skang???

nurhareza said...

hailmi-biasa la tuh.. tp bila pk2 balik kan.. ms kat kl tu banyak mengajar tau..
izan- aku kat parit buntar.. kat lumut tu bengkel 2 hari jek..
ko mmg tak nak balik m`sia dah le ye..

Izan said...

wah.. melampau la tu kalau tak mau blk msia... insyallah bulan 5 ni aku balik... =)