Wednesday, February 18, 2009

asam.pedas.linda.onn

went to kl last wednesday.. jumaat nk ke kuching, amek flight dr KLIA.. so, apa lagi.. mmg pantang kalo nak ke kl tu.. amek cuti hari khamis, rabu tu lagi dah ada kat kl.. perkara pertama sekali bila smpai kl, g mkn kat kedai asam pedas milik linda onn.. kedai ni letaknya kat depan tesco Ampang.. pusing2 gak nak cari, tp tu ha dia.. terpampang gambor owner nye sebesar2 alam.. hi3.. ita.itu pernah mkn kat sini, ada dia msk dlm blog nyer... hisshh.. senang terpengaruh betul lak kan...


tengok tu.. konpem jumpa kalo nak cari kedai nih..
.
free wi-fi.. please enter 9876543210 utk access.. ha3.. kalo linda onn tau, dia marah tak..

sirap & limau ais.. (mySM: err.. betulkan limau ais)

jeng.. jeng.. jeng

ta daa.. kitorg order nasi utk 2 org mkn.. tak abes pun.. rugi3..

nyum3.. kecur air liur.. asam pedas ikan kembung.. np tak ikan pari ke, ikan yg best2 ke kan.. my fav utk asam pedas mmg ikan kembung.. kalo mkn ikan bakar pun, ikan kembung gak.. ikan kembung banyak isi.. sesuai la ngn nama dia..

sotong bakar bersambal.. ni pun ita.itu yg suggest.. mmg sedap giler.. kalo nak order, jgn order utk sorg mkn.. konpem tak cukup..

2 comments:

hailmi said...

sbrnya kan,asam pedas kat kedai pakcik kat setapak jaya lg sedap..tp xslh nak cuba kat tpt lain..bkn teh o ais limau ke?..

nur hareza said...

hailmi-hi3.. betul latu.. teh o ais limau.. ha ah kan.. kedai pakcik tu lg sedap.. asam pedas melaka kan..