Monday, December 1, 2008

dil's.engagemment.ceremony

Mak aiii.. lama nyer nk pukul 5.. update blog lar.. Last Friday tak g kija.. amek cuti.. ada majlis pertunangan member kat butterworth.. pg tu jejalan jap kat pasar Cambodia.. tgk2 kain nk wat baju.. actually my sister yg nak sgt g beli kain.. me? Dah janji, tak mo beli baju lagi.. nk pakai je bj yg ada kat umah tu.. he3.. akhirnya.. smpai sudah tak de saper pun beli apa2.. hi3..

then, around 2, gerak g butterworth.. plan nk terus g umah pompuan tuh.. because both laki n pompuan tu my kawan.. tp yg member laki tu lak suh follow rombongan laki.. aikkk.. tak kisah lar.. mana2 pun sama je.. nak dijadikan cite.. gedebuk.. gedebak.. kol 5 baru la smpai umah pompuan.. panjang kalo nk dicite kan.. tp alhamdulillah.. selamat semuanyar… happy je kedua2 family.. ayah nyer pompuan tuh sarungkan cincin kat jari laki tuh.. ha3.. 1st time tgk nih time tunang pun ada sarung2 cincin utk laki.. lbh kurg jam 7 baru gerak balik umah.. best nyer kalo ‘org tu’ ada sama.. hu3…
dil.. selamat bertunang..

p/s : kali ni balik tak bw berkat.. malasss... ;)

3 comments:

emi said...

apa nak buat,'org tu' keje la pula kan..sape srh buat hr jumaat..klu buat sabtu pun,tak sempat gak nak dtg..

lily lotus said...

jeng jeng..sapekah 'org tu'..huhu..i smell something fishy here :P

nurhareza said...

emi-asek tak sempat je ek..
lily-isshh.. mak2 dok diam.. ni anak dara nyer citer tau.. ;)