Wednesday, December 28, 2011

review azam

jom kita semak impian sedekad (2011-2020) yang pernah di tulis di pada penghujung 2010


1. dapat hidup sebumbung dengan hubby tersayang - Alhamdulillah.. Mei 2011 kami dah dapat capai.. kepada rakan-rakan yang sedang menempuh alam rumah tangga PJJ, tabah lah, sabar lah.. tiada kata dapat diluahkan untuk menenagkan hati.. terus lah berdoa, semoga diperkenan kan-Nya
2. sambung master - tak lama lagi.. InsyaAllah Sepetember 2012 saya akan bergelar pelajar semula
3. beli rumah - dah tertunai pada Ogos 2011.. yeayyyy, saya happy sebab memang impian nak tinggal di rumah tinggi yang kiut-miut.. boleh lah saya yang masih baru ni belajar nak manage rumah yang comel dulu.. dah hebat, kita tambah sq ft nya pula ye bila ada rezeki lebih.. terima kasih suami!!!
4. langsaikan hutang kredit kad (ni wajib, patut masuk dalam list yang pertama) - daripada 3 kad, satu dah setel.. lagi 2 masih merangkak-rangkak.. macam mana nak setel, online shopping je kerja nya
5. naik pangkat ( kalau boleh biarlah yg hujungnya tu J*8.. kikikiki) - kena tunggu lagi 5 tahun.. itu tempoh yang saya beri.. kalau J*4 pun tak ada, saya ada plan lain yang baikkk punya
6. tambah anak - tahun depan? InsyaAllah, Emi dapat je kerja baru dah boleh ON!!
7. beli kereta baru- entah, rasa macam nak gugurkan je dari whishlist.. dah tak ada kepentingan pun bab-bab beli kereta ni.. tapi teringin nak beli satu lagi kereta Kelisa.. comel, senang saya nak parking, pusing-pusing KL lima kali pun tak luak minyak RM50 kan..
8. maintain berat below 60kg (hahahahaha.. ni pun ada ke?) - dalam proses.. sekarang masih 65kg, ada 5 kg lagi nak dibuang.. susahnya lah!!!

2 comments:

Ummi said...

wahh..nak sambung belajar..bagus!!!

Nur Hareza said...

shikin - yup.. tengah seru semangat ni