Friday, June 21, 2013

Confession of ME!!!

Rutin seharian seorang pelajar merangkap ibu, isteri dan suri rumah :-

  • Bangun pagi, lepas solat siapkan breakfast suami dan anak
  • Siapkan anak ke sekolah
  • Kemas dapur, sidai kain dan kemas apa yang patut
  • Study sampai dah menguap
  • Masak sebelum Hasya balik sekolah
  • Lepas ambil Hasya, layan dia buat macam-macam
  • Jam 2, tidur dengan anak
  • Jam 3/4 bangun dan Solat Zuhur
  • Siapkan Hasya mandi petang, main, angkat kain
  • Jam 7 tengok Teduhan Kasih - time ni memang kalau boleh tak nak gerak-gerak dari depan TV.  Hal Hasya di 'take over' oleh ayahnya
  • Makan malam
  • Jam 9 malam dah siap-siap tidur sebab ada budak kecik yang kalau tidur lambat nanti esok pagi mengamuk tak nak bangun - anak dah tidur layan FB, BeautifulNara

Seronok ke? 
Jawapannya tengok hari, ada yang seronok ada yang rasa letih nak pengsan!!!


3 comments:

Norlidawati Jaafar said...

suri rumah ye
besnye
ida pun nak gi tu gak
tapi belum boleh g hehehehehe
meh jemput meriahkan blog saya ye
umielman.blogspot.com

Liza Othman said...

lama tak jenguk blog.
ko dah resign ke.. cuti belajar?
jadi suri rumah pun mmg letih tapi rasa priceless tengok anak2 besar depan mata

Nur Hareza said...

norlida - tq, nanti sy blog-walking ke blog u

liza - cuti belajar, tinggal setahun lagi. Yep, penat tapi berbaloi rasanya