Wednesday, November 16, 2011

mungkin ini masanya

perasaan sekarang adalah dalam pertanyaan "aku mengandung ke"
bendera merah dah lewat 5 hari.. 
mungkin kalau betul, bersedia dah.. (tapi minggu depan lah wat UPT.. buat apa nak rushing2 kan)
Emi dah pandai menguruskan Hasya, packing beg makan dan susu Hasya pagi-pagi.. sebelum tido, pakaikan Hasya Minyak Kelapa Dara kat satu badan.. sebelum ke Taska, Emi dah pandai uruskan masa (walaupun kadang-kadang terkejar-kejar.. adat lah kan) untuk uruskan Hasya.. kalau saya tak sempat, nasi Hasya pun dia dah boleh masakkan..
mungkin ini masanya..

senget pula gambar ni ;)

5 comments:

Nurul Aini said...

tahniah reza in advance.. best2!

Nur Hareza said...

kak, ni baru rasa2 jek.. hi3
tak confirm lagi

irmafittaputri said...

wah syioknye perasaan time pregnant...aku jugak yg takut...klw boleh nk ade 1 je anak..buley?? suke tgk org lain berderet2..aku risau xleh arrange ..anak 1 pon dh terkejar2

Lady Di said...

cepatlah test tak sabo nak tau..ramai geng 2012 ni..

rezaredzuan said...

irma - mana2 lah, 1 boleh, 2 boleh, 3 pun boleh,, 4 dan seterusnya tak leh.. bole?

lady D - sabar.. rugi jek beli UPT rm7 tu kalo -ve.. baru lagi, tgu la kot 2 mgu nanti..