Monday, September 5, 2011

tokey kafe beraya lagi

masih mood raya? of course la kan.. pergi kerja pagi tadi sangat lah unusual keadaan traffic nya.. mungkin masih ada yang baru nak bertolak dari kampung haalman, atau yang telah pulang menghabiskan masa di rumah sambil menjalankan misi un-pack dan kemas-kini rumah yang telah ditinggalkan seminggu.. nak cerita tentang raya, tapi rasanya 'semangat' tu masih belum datang lagi sementelah (errr.. ayat apakah itu??) perut hanya di isi dengan kuih raya dan biskut yang di beli di kedai mamak bawah opis nih.. kafeteria masih tak buka lagi.. agaknya tokey masih beraya kut.. adehhh.. laparnya la perut.. ehhhmm, nanti lunch nak ke ZHL la, ambil check payment untuk kursus BEM 2 minggu lagi, pastu boleh lunch sekali.. apa pun, layan dulu wajah kesayangan hamba ni..



 ni gambar tak mandi lagi

 muka masam adalah feveret dia

budak ni pagi tadi melalak masa nak ke taska.. seminggu berkepit dengan ibu dan ayah.. budak2 lain pun sama je gaya nyer.. tabah la ye cikgu2 di taska tu ye..

3 comments:

Iryani Noor said...

selamat hari raya reza.. chomel nyer hasya pakai headband tu.. kalu sofia dh lama die cabut.. hahaha...

Pst: weehoo.. Aii masih bercuti arini.. ngehehehhe

aishah zaharin said...

makin lama, makin nampak macam emi jr. eee geram jek tengok berhairband bagai!!! anak akak bersusun songkok!

Nur Hareza said...

yani - headband adalah harus bagi menampakkan kecomelan hasya.. susah nak senyum budak nih.. cuti lagi??? jelesnyerrrrrr

k.aishah - alahai, tang mana la emi jr nye tu.. sume ckp yg sm.. hasya muka emi.. tp tang mn ye?