Wednesday, September 21, 2011

Mesyuarat Pemantauan (ke, nak spot-check??)

lega.. pagi tadi dah lepas Mesyuarat Pemantauan Technical Attachment saya.. TQ so much kepada Puan Yuhaslin, Juliana dan En Hashim (BPMI), En Shukri Muslim (dari BPSP.. dia ni bukan bos saya pun, tapi dia sanggup nak wakilkan BPSP untuk meeting hari ni.. tak pe bos, tak mo datang pun ye dengan pembentangan saya.. jangan cakap yang bos tak faham pasal program saya ni.. bos sendiri tak nak 'buka' mata dengan dunia luar.. orang dah sampai UK, bos still nak dok kat Malaysia nih.. tak kisah la ye, tahun depan saya bercuti panjang, harap2 lepas saya masuk semula opis, bos dah naik pangkat a.k.a tukar tempat lain) dan En Zulkifli dari ZHL Engineers.. 

JPS nak pantau progress saya kat sini.. takut saya buat kerja main2.. jangan risau la, saya orangnya jujur, cuma kadang2 je ngelat sikit.. macam hari ni, ada hal sikit petang, tak masuk pejabat.. ;)

No comments: