Friday, October 31, 2008

jahit.manik

ari ni mood mcm kureng je.. waaaa.. rasa nak balik umah tido jek.. keja mcm banyak je ari ni.. bagi siap sume keja.. pastu abiskan projek jahit manik.. hahahaha.. plan nk pakai g org kawen ahad nih.. giler nye semangat nak siapkan.. act, sikit je lagi pun.. tertangguh da dekat 2 minggu..
tinggal sikit je lagi.. marilah berusaha...!!!


taraaaa.. siap pun.. baju ni kan ada tema tau.. pandang boleh.. sentuh jgn.. jarak penglihatan 1 meter.. hahahha.. tgk jauh, mcm lawa giler.. tp tgk dekat2.. konpem ada yg tanya.. " nape jadi camni baju nyer..?" rasanya nk jwb camni lar.. "saje.. suke camtu.. br stylo namanyer.." (agak2 kalo jwb camtu ada org nyampah x..?)

4 comments:

Shahurin Hilma Abdul Rashid said...

rrajin nye ko jahit manik beja
bagus la ko nih
aku xpnh cube lg seumur hidup aku

emi said...

tahniah,da berjaya siapkan..cantik,pandai gak jahit manik kan..

lily lotus said...

sgt gigih laaa ko ni ;)

nurhareza said...

erin- ni pun kali pertama aku nyemtuh menda ni.. sekarg aku dh simpan pun kotak maik tu.. dah tak de mood nk buat lg.. hehhehe
emi- betul kan tema bj tu.. pandang leh, sentuh xmo.. tgk jarak 1 meter..:)
lily-gigih nye kejap je lily oiii..