Tuesday, July 9, 2013

Panamera Almond Cookies dan Mini Red Velvet


Saya baru nak mula berniaga, so ada lah sikit-sikit saya bawa masuk untuk dijual kepada kawan-kawan yang berminat.  Sekitar KL, Kajang, Bangi dan Putrajaya saya boleh COD sekiranya tempahan melebihi RM50.  Sekiranya berminat, boleh text atau w.app  saya di 019-4422267. Nak tinggal komen dekat blog ni pun boleh.  Terima kasih.



Panamera Almond Cookies
RM25/50 pcs 
atau untuk kudapan anak-anak boleh order sikit-sikit
RM10/20pcs



Mini Red Velvet  with Cream Cheese Topping 
saiz besar sikit dari siling 50 sen lama.  Topping dia sedap, tak cair sebab saya lebihkan cream cheese.  Saya pernah test sehari suntuk letak kat luar (bukan dalam fridge) tak cair pun.  Sesuai kalau nak buat jamuan, atau bawa balik kampung.
  
RM 0.50/pcs




2 comments:

ashra said...

wahh.sedap =)
saya suka RV...kot teringin leh order ni

Nur Hareza said...

Boleh.. nk try pun boleh.. kita cuba hantarkan..