Tuesday, January 3, 2012

2 azam untuk 2012


yeeehaaaa... dah masuk tahun 2012 bagi hari ke-3.. mood macam sama je cuma dalam kepala ni tengah fikir apa azam nak buat utk 2012 ni.. jom try list, relevan ke tidak nanti kita re-check :
  1. nak lebih jaga diri - tak nak culas makan supplement, nak try makan jamu w/pun still bf Hasya.. try dulu tengok ada effect apa-apa tak kat si tecik tu.. nak lebih rajin jaga kecantikan diri, walau pun tak cantik mana diri ni, tapi yang penting kulit kena mulus-mulus je dari kepala sampai ke kaki.. nak buat treatment rambut dan make sure rambut dah tak ada putus-putus/rambut nipis
  2. nak lebih komited dengan kerja - no more Alamanda dan sewaktu dengan nya before waktu break dan balik awal ke pejabat waktu break Jumaat.. lebih kan datang kerja dari ambil EL.. 
cukup lah dua ni.. yang lain seperti biasa untuk sepanjang hidup ialah nak hormat suami, tak nak marah anak, tak nak hasad dengki, dan lebih berjimat-cermat

menu hasya untuk hari ini :
  • breakfast - mee hun goreng kedai-made (ibu tak sempat nak buat)
  • lunch - nasi putih + sup ikan tenggiri dengan lobak merah (Hasya dah ada satu gigi geraham sebelah kanan.. dah seminggu lebih kot ada tapi baru perasan semalam)
  • kudapan - biskut cream cracker

outdoor photoshoot at Jonker Walk, Melaka
Azie & Nirwan wedding 
1 Januari 2012

3 comments:

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

azam berulang dr tahun ke tahun- nak kurus yg tak jd2.....hehehe..

aishah zaharin said...

boleh gak cuba buat makaroni sup untuk hasya. boleh masak 2-3 serving lepas tuh deep freeze. kids normally love it.

Nur Hareza said...

linda - hahahahaha.. tu yg malas nak letak sbg azam baru.. aeki ke laut je
kak aisha - dah bagi, mmg dia suka sgt.. nak try buat tomyam esok, tak guna pes tomyam, letak serai ngn daun limau purut je..