Thursday, April 26, 2012

nursing bra

tadi tengah hari keluar kejap.. pergi kidmodehouse, nak beli stroller macam yang saya cerita kat SINI..
dah akhirnya saya berjumpa juga Nursing Bra yang jenis buka ikut tengah, bukan klip kat tali tu.. sebabnya, bila menyusukan hasya kat rumah MIL ke, masa kenduri ke, memang saya tak pernah pakai shawl ke cuma cover dengan baju yang agak besar (hihihi.. buleh sorok perut yg tak turun-turun sejak bersalin) atau tudung.. tapi yang masalah bila nak buka klip, jauh ke atas dan masa nak pasang semula jadi agak leceh.. pernah bebel kat Emi, kenapa tak ada orang jual jenis klip kat bawah bra tu ke, tepi ke tapi saya yang tak jumpa.. harga pun murah je RM26.00 lepas diskaun 10%.. sebelum ni beli kat Lunatots, sehelai RM60+++.. ada juga beli kat Avon sebab lace nya cantik dan harga ahli RM18 jek.. semua jenis tak ada wire tapi ada satu beli kat Lunatots yang ada wire, memang tak best langsung.. lepas buka, nak pasang balik kli bra tu tetkial-kial.. siap kena guna dua tangan.. kalau semua bra basuh, barulah dengan rasa tak best guna bra ni.. dah lah harga mahal.. yang murah juga sesuaiiiii..

 ni yang biasa kita jumpa.. jenis klip kat atas

saya baru beli jenis macam ni.. nanti saya review ok ke tak kan.. tapi kalo tak ok pun kena pakai juga, cuma tak akan rekomen la kat orang lain - UPDATE !! memang tak best lah.. masa nak buka memang senang, tapi masa nak pasang balik, still guna dua tangan.. back to usual nursing bra la nampaknya

nota : hari ni Hasya bawa bf mihun sup, lunch ayam goreng kunyit dan sup sayur.. bahan kudapan hari ini ialah kuih bangkit.. budak tecik ni memang antu kuih bangkit

No comments: