Thursday, March 10, 2011

gambar budak kecik yang besar


cube tgk kat bawah ni.. sape la yg over exposed nih..

..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

gambar baby ibu yang comel ni la..
.
bila staf atau sesape yg msk bilik sy, mesti akan nampak gambar ni.. sume kata, "hepi je bila masuk bilik cik puan la.. sejuk ati".. ngeh3.. so, memang kena la kan letak gambar tu kat situ.. (staf opis panggil saya cik puan sbb ms mula msk kija kat sini, sy bujang lagi.. dorg panggil la 'cik".. bila dah kawen dorg tak biasa panggil "puan".. so, kata sepakat, panggil la"cik puan"




2 comments:

Iryani Noor said...

gambar hasya lg beso dr mama & papap di.. hehehhehe.... kt desktp pun mesti letak gambo die kn?? =p..
bile tgk gambo anak nie, automatic leh sejuk hati bile marah...

nurhareza said...

xde la yani.. skang desktop opis sume sama je wallpaper nye.. kunun2 5S (seragam le kununnye)..