Monday, February 21, 2011

atuk dan hasya


hasya memang suke kat tuk kan.. kalau tuk balik, lalu depan hasya, siap hasya tegur + minta angkat.. tuk hasya memang rajin dukung hasya, bawa hasya jejalan kat luar.. atuk seremban pun sama.. suke buat hasya gelak sampai xnampak mata.. cuma gambar hasya dengan tuk seremban ibu xde lagi.. (ada kat ayah kut..)
nanti kite upload gambar hasya ngn atuk seremban ye..
semalam 20.02.2011 genap hasya 6 bulan.. selamat hari lahir ke 6 bulan sayang.. setiap hari ibu doakan hasya sihat, cerdik, horma orang tua dan paling ibu nak minta supaya hasya sentiasa ada dengan ibu sebab hasya la intan payung ibu.. muahhhh


2 comments:

Siti Harisun Said said...

AMiiinn... hehe. aku tulun aminkan... huhu

lily lotus said...

aduhai makin gebu anak ko ni. geram aku :D