Tuesday, December 14, 2010

shopping percuma.. bestnyer


sabtu lepas, we all ke taiping sentral untuk bershopping secara percuma.. ;)
saya ada RM500 baucer untuk bershopping di kedai adidas, vincci dan kedai kasut vern's.. apa lagi kan, jom kita serbu!!!
.
kat kedai adidas.. auntie n opah jaga hasya sambil ayah dan ibu shopping.. dapat 2 bag adidas, satu untuk pak su amad (adik saya yg bongsu), satu untuk bb hasya.. hi3.. act beg utk ibu letak brg2 hasya kalo g travel jejauh.. then t-shrt belang2 utk ayah hasya.. setel RM 300, RM 200 to go...
.
hasya behave sgt.. pas shopping kt adidas, ayah pulak take turn jaga hasya sbb ibu ngn auntie pilih kasut n handbag kat vincci.. opah biasalah, sbg penasihat secara tak langsung :)..
result : ibu beli 2 pasang kasut (so chomelll.. harus tayang kat bloggers lain nih), auntie hasya beli handbag (pun sgt chomel.. saya awal2 dah book nak pinjam g kursus esok kat Bukit Merah)
.
hasya si mata bulat.. ikutkan xla bulat mana tp suka sgt besarkan mata tu.. ramai bgtau mata hasya mcm mata ayah.. saya dah perasan ms mula2 bersalinkan hasya lagi.. memang dari mula pregnant lagi selalu cakap ngn hubby, nak bb mata mcm dia.. akhirnya tercapai juga.. satu lagi, selalu ckp nak hasya perangai mcm ayah dia.. sabar, xsenang nak marah.. jgn jadi mcm saya, cepat melenting.. yg tu kena tunggu sama ada hasya akan follow perangai saya ataupun ayah dia kan..


No comments: