Tuesday, October 26, 2010

cerita anak lagi.. ?

sibuk?? orang lain sibuk gak kan tapi ada je masa nak upload gambar anak, cerita tentang anak kan.. ;) hasya dah 2 bulan sekarang.. dah pandai :-
.
senyum, ketawa, menjerit2..
tp hasya ni ramah nye masa pagi, time lain agak kureng.. xde mood kut..
.
dah pandai merenung..
kekadang saje je di ajegilkan mata tu.. kekadang siap berkerut dahi..
.
dah mula nak isap mitten yg sebelah kiri..
punya la sedap agaknye.. sampai slurrrppp bunyi nyer..
.
seronok tgk perkembangan bb sekarang.. rasa rindu sgt bila kat opis.. asek teringat dia je.. sekarang, tepat kol 5, mmg terus punch.. pecut balik rumah.. sonot nye dpt tgk muke dia, cium dia, gomol2 dia.. ehmm, sume ibu mesti ada perasaan yg sama kan.. ;)
.

2 comments:

Iryani Noor said...

aaaa gebu nyer hasya...
baper kg dh nie??

nurhareza said...

yani - s check 2 bulan, 4.8 kg.. tu pun nurse kata xcukup berat nye.. patut nya 5.3 kg.. hi3