Friday, October 23, 2009

tudung hawa

ptg semalam g teman mak carik tudung nak match ngn baju baru mak.. sy pun secara tak sengaja pun tercari2 la jugak.. jumpa la pulak.. dan dalam kepala dah mula berangan2 nk mencomelkan tudung tu.. sy namakan tudung ni tudung hawa.. (tengok tak sumpahan bunian kat tv9 kol 830-930 mlm tetiap isnin -khamis? comel je kan nora danish @ hawa pki tudung..)
...
...
...
...
...
...
...
taraaa... sy jahit manik kat kepala tudung hawa yg makin mencomelkan tudung 'murah' sy ni..
.
dan taraaa.... sy dan tudung hawa yg comel (makluman: tudung hawa adalah ciptaan dan rekaan sy semata2.. tiada dipasaran yer..).. gambar atas amek waktu mlm, sebb tu kaler dia lain sikit.. yg bawah ni br real kaler nyer..
.

5 comments:

Izan said...

lama sungguh tak masuk blog hang ni.... makin berseri2 ko pas kawen ni.. =)

Umi said...

betul2..beja makin comey ala2 hawa..wiii..org tgh bahagia la katekan.,.kan..kan

nurhareza said...

izan-mekacih.. aku selalu je msk blog ko.. tp payah betol nak tinggalkan komen.. napa ek
umi- mekacih juga ler.. gambar syikin pegnant nape mcm xde jek ek dlm blog?

lily lotus said...

aah lah..cantik hasilnya! lip lap gitu

nurhareza said...

lily-takde la smpai lip lap.. lip lap.. hi3